Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2013 10:27 - Цигански истории. Част 2
Автор: otempora Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2272 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 20.03.2014 19:27


към: Цигански истории. Част 1


     Казвам се Калчо. Не мога да пиша, но имам блог. Чат-пат чета, но не разбирам написаното.
     Работех като директор у БДЖ-то в Русе, щоту имам диплома за висшу. Купих я по обява в интернета и станах инжинер. После ме уволниха. Бил съм, казват корумпиран, щот взех 100 хилядарки от една фирма, за направа на канавки без конкурс. Обаче не ме съдиха, щот не можаха да докажат нищо. Ама те не могат да докажат и за другите директори, ама тях не ги закачат. Това ако не е расова дискриминация?!...
      Ни са интирисувам ут политика, но чакам правителството да падни, щоту да гласуваме.  От гласуването си има килипир, ама зависи как шъ съ пазариш.
      Не съм НЕ-доволен от сметките на тока. Ние ток не плащами, щото сме прикачени без електромер към енергото на бат Сали, ама за него друг път... Ама глупави хора са българите, ни знаят как да са прикачат безплатно към електропровода...
      На мене ми е добре тука и неща да ходя в европата. Който иска, да заминава.
Да живей българията! Двайсет и пет години й стигат! Времето ще"й наше!


към: Цигански истории. Част 3



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: otempora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 303216
Постинги: 144
Коментари: 128
Гласове: 532