Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2013 10:44 - Цигански истории. Част 3
Автор: otempora Категория: Новини   
Прочетен: 1965 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 11.03.2014 18:47


към:
Цигански истории. Част 1

Цигански истории. Част 2

      Пак съм аз, Калчо. Вчера бях на митинг. Искаме
да се свалят електромерите, да не са толкоз високо по стълбовете. Освен тува искаме повече цигани в парламента. Дано да спрат циганията в него! Аз знам, че без парламент не може, ама такава цигания и в циганската махала няма...
     На митинга се отърках в хората, огледах лозунгите, послушах приказките... Хората недоволни от управляващите политици и от монополите, но никой нищо не казва за корумпираните чиновници в администрациите, директори на държавни предприятия, за подкупните магистрати, ченгета и други представители на властта, дето съсипват държавата...
      А дано да дойдат избори! По три кебапчета, една бира и двайс" лева и аз и Айшето шъ им гласувами... Ама не се задават нещо. Уталожиха се нещата и това е обезпокоително.
     Абе няма ли най-после таз" държава да я подкара някой дето знае как се прави?! Само мишоци, са на власт. Ама свършват се българите. А свършат ли те, ще почнем да свършвами и ние. Защо ли? Ха сетете се сами де!...
     Ами да живей българията, ама май не й остава още много живот!...
     Ваш Калчо

 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: otempora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 303147
Постинги: 144
Коментари: 128
Гласове: 532