Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2014 21:05 - ДОКАТО СЪПРУГЪТ МИ ИЗПЕРЕ
Автор: otempora Категория: Забавление   
Прочетен: 2878 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 13.04.2014 14:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Той пере  и простира прането на терасата, а съседките се накичили по прозорците и го гледат замечтано...Помня първата си среща с него – в бара. Пиехме коняк и правехме неформално състезание, гледайки се като котаци. При изпиването на първата чаша той ми се усмихна, при втората ме заговори, при третата ми изпрати въздушна целувка, на четвъртия ни коняк предложи да ме изпрати до вкъщи... Беше направил главата, въпреки че той пиеше малки коняци, а аз големи. Приех, но когато на входа той ме попита - няма ли да го поканя на кафе, аз му отговорих, че на първа среща не каня никого на кафе. Той уважаваше правилата. Спазихме това правило и се изчукахме на стълбите. Така си тръгна при нас...

В този момент звъни телефонът и незнайно защо се сещам за следния виц:

 Звъни телефонът. Вдигам и чувам в слушалката:

 -   Николчо Ангелов от Алфа Рисърч - агенция за маркетингови и социално-политически проучвания. Правим проучване. Може ли да ми отговорите на един въпрос?

 -    Да.

 -   А....?

 -   Вече го зададохте и аз отговорих!

 Когато майката на  приятеля ми го попитала дали е проверил какво умея в кухнята, той отговорил, че ме е пробвал в асансьора, на стълбището, в коридора, в банята, но до сега до кухнята още не сме стигали. Но и на изброените места съм му взела акъла с уменията си... Това беше достатъчно за да се оженим седмица по-късно и той да поеме грижите за мен от майка ми и баща ми.

Вдигам слушалката на телефона. Отсреща е една приятелка. Живее срещу нас и е една от тези, дето са зяпнали мъжа ми и лигите им текат.

- Какво правиш? – пита ме тя.

- Нищо.

- Трябва ли ти помощник?

- Справям се и сама.

- Исках само да ти разкажа един виц.

- Казвай?!

- И така: Жена към мъжа си: - Къде беше?
- На ергенско парти.
- Да не сте наели някоя курва и цяла нощ да сте я...?!!!
- Не..., защо пък така реши?!
-
Айде сега!! Толкова пъти съм била на ергенско парти и все едно и също...

- Муцка, затварям, че трябва да проверя как ми е прострял бельото моя, че е много смотан.

Затварям. Все ми разказва като вицове домашните караници. Омръзнала ми е, но приятелка,  к’во да правиш?! Мълча и слушам...

image





Гласувай:
6



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: otempora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 303285
Постинги: 144
Коментари: 128
Гласове: 532