Прочетен: 2363 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 22.07.2014 02:14
Преди два месеца беше пуснат в експлоатация ЛОТ 1 от Рехабилитация на отсечката Михайлово-Калояновец от ж.п. линията Пловдив-Бургас.
Параметри на договора: http://umispublic.government.bg/srchProjectInfo.aspx?id=44666
Стойност на проекта по БФП: 343 182 673,05 лева с ДДС
Източници на финансиране:
Кохезионен фонд: 274 546 138,44 лева
Национално съфинансиране: 68 636 534,61 лева
Съфинансиране ДП НКЖИ: 128 901 775,61 лева
Възложител: ДП Национална компания ”Железопътна инфраструктура”
Управляващ орган: Дирекция „Координация на програми и проекти” към Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията
Изпълнител:
ДЗЗД "ЕТАКОНС-ВИТО ПРАТО" с подизпълнител РУБИКОНИНЖЕНЕРИНГ.ДЗЗД „ДЖИСИЕФ – СК-13 – ТРЕЙС РЕЙЛИНФРА КОНСОРЦИУМ”
Рехабилитацията на 300 км. железопътен път Пловдив-Бургас е разделен на три лота. Първият от гара Михайлово до гара Калояновец е дълъг 21 км.
Срокът за изпълнение на рехабилитацията на железопътния път Михайлово - Калояновец беше юни 2012г, а отпуснатата сума по ОП "Транспорт" за проекта беше почти 35 млн. лева.
Проектните скорости на трасето преди изготвяне на проекта за рахабилитацията (таблицата е взета от тръжната документация на Възложителя):
Питам министерството на транспорта и съобщенията и ДП „НКЖИ”:
ЗАЩО СРОКЪТ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НЕ Е СПАЗЕН, И ЗАЩО СКОРОСТТА НА ТРАСЕТО НЕ Е 160 КМ/Ч, А Е 100 КМ/Ч?
ВИЕ, ДЕТО БЯХТЕ НА БАНКЕТА ЗА ПУСКАНЕТО НА ТРАСЕТО НЕ ЗНАЕХТЕ ЛИ, ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ СИГНАЛИЗИРА ПРОКУРАТУРАТА ЗА НАРУШЕНИ ПАРАМЕТРИ НА ДОГОВОРА И НАКЪРНЕНИ ДЪРЖАВНИ ИНТЕРЕСИ, А НЕ ДА ЯДЕТЕ И ПИЕТЕ НА КОРЕМ И ДА МЪЛЧИТЕ ЗА ОЧЕВИДНИ ЗАКОНОНАРУШЕНИЯ, ПЛУЖЕЦИ ДОЛНИ?
СПИТЕ ЛИ СПОКОЙНО И НЕ ЧУСТВАТЕ ЛИ ПОНЕ НЯКАКВА ВИНА ЗА СМЪРТТА НА ЕДИН ЛОКОМОТИВЕН МАШИНИСТ И СТРАДАНИЯТА НА ДЕСЕТКИ ХОРА, ПОСТРАДАЛИ В КАТАСТРОФАТА?
НАЛИ ВИ ДОЙДЕ „ДЮ ШЕШ” ТАЗИ КАТАСТРОФА ЗА ДА ПОКРИЕТЕ ПРЕВИШАВАНЕТО НА РАЗХОДИТЕ И НЕСПАЗВАНЕ НА ИЗИСКВАНИЯТА ЗА ПАРАМЕТРИТЕ НА ТРЕСЕТО ПОРАДИ НЕКАДЪРНИЯ ПРОЕКТ И КАЛПАВОТО СТРОИТЕЛСТВО?
НЯМА ДА ГОВОРЯ ЗА ИНВЕСТИТОРА И НАДЗОРА, ЗАЩОТО МИ СЕ ДОДРАЙФВА. ТЕ НЕ СА ОБИКНОВЕНИ ПЛУЖЕЦИ, ТЕ СА ПИЯВИЦИ, КОИТО СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ДА ИЗСМУЧАТ КАКВОТО МОЖЕ ОТ БЕЗКОНТРОЛНИТЕ МИЛИОНИ, ПОКРИВАЙКИ С ФАЛШИВИ ДОКУМЕНТИ БЕЗЗАКОНИЯТА В СТРОИТЕЛСТВОТО.
Тунелът под Босфора и възможността да хв...
Двадасет въпроса с отговор „НЕ” за желез...