Постинг
16.03.2012 20:56 -
Очакваме да полетим с железницата към Бургас
Автор: otempora
Категория: Новини
Прочетен: 1743 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 12.04.2014 16:07
Прочетен: 1743 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 12.04.2014 16:07
Представям ви две снимки на полагания в жп линията Пловдив - Бургас баласт.
Няколко думи за действащите лица по ремонта: Строител СК 13 и ТРЕЙС, Строителен надзор - ВИТО ПРАТО (Италия) и Рубикон инженеринг на С. Вълнаров. Лица извършващи строителен надзор Николай Ангелов и Таньо Гешев, лица контролираци изпълнението от ДП "НКЖИ" Стоян Стоянов и Пламен Митов.
Изцепки по време на строителството:
Пламен Митов: Баластът е за пресяване, но ние няма да го пресеем.
Таньо Гешев: След като документите от лабораторията показват, че баластът е добър, аз нищо не мога да направя...
От долната снимка може да видите, че баластът по старата жп линия (в съседство), която предстои да бъде ремонтирана и баластът да се подмени, е по-добър.
Хубаво нещо са инфраструктурните проекти за Консултанти, Супервайзори, Чиновници в дирекция международни проекти - големи заплати, като на мозъчни хирурзи, служебни джипове, ползвани за лични цели, никакви ангажименти, никакви усилия, никакви отговорности и необходимост от знания за строителството. Просто сияеш като слънце от време на време на обекта и подписваш като селски кмет документи с невярно съдържание. Иска се само инженерна магистърска диплома по специалността..., ааааа, всъщност дори това не се иска, защото някои се подписват на документите и без нея... Абе с други думи и тук гъмжи от Калинки.
Затова и състоянието на пътя е такова - защото много ръководни постове в ДП "НКЖИ" се заемат от полуграмотни в инженерно отношение кадри и при това напълно безотговорни към изпълнението на ремонтите.
Според твърдението на МТС, до 2020г. ще трябва с влак да се стига от София до Бургас за 3 часа. Боже Господи, прибери лъжците и неграмотниците, да не заблуждават тези дето ги хранят с данъците си! Това наистина е опашата лъжа, тъй като преобладаващата част от линията се ремонтира за скорости около 100-120 км/ч. Отсечките за скорости от 160 км/ч са само няколко и са незначителен процент от общата дължина на ремонтирания железен път.
Няколко думи за действащите лица по ремонта: Строител СК 13 и ТРЕЙС, Строителен надзор - ВИТО ПРАТО (Италия) и Рубикон инженеринг на С. Вълнаров. Лица извършващи строителен надзор Николай Ангелов и Таньо Гешев, лица контролираци изпълнението от ДП "НКЖИ" Стоян Стоянов и Пламен Митов.
Изцепки по време на строителството:
Пламен Митов: Баластът е за пресяване, но ние няма да го пресеем.
Таньо Гешев: След като документите от лабораторията показват, че баластът е добър, аз нищо не мога да направя...
От долната снимка може да видите, че баластът по старата жп линия (в съседство), която предстои да бъде ремонтирана и баластът да се подмени, е по-добър.
Хубаво нещо са инфраструктурните проекти за Консултанти, Супервайзори, Чиновници в дирекция международни проекти - големи заплати, като на мозъчни хирурзи, служебни джипове, ползвани за лични цели, никакви ангажименти, никакви усилия, никакви отговорности и необходимост от знания за строителството. Просто сияеш като слънце от време на време на обекта и подписваш като селски кмет документи с невярно съдържание. Иска се само инженерна магистърска диплома по специалността..., ааааа, всъщност дори това не се иска, защото някои се подписват на документите и без нея... Абе с други думи и тук гъмжи от Калинки.
Затова и състоянието на пътя е такова - защото много ръководни постове в ДП "НКЖИ" се заемат от полуграмотни в инженерно отношение кадри и при това напълно безотговорни към изпълнението на ремонтите.
Според твърдението на МТС, до 2020г. ще трябва с влак да се стига от София до Бургас за 3 часа. Боже Господи, прибери лъжците и неграмотниците, да не заблуждават тези дето ги хранят с данъците си! Това наистина е опашата лъжа, тъй като преобладаващата част от линията се ремонтира за скорости около 100-120 км/ч. Отсечките за скорости от 160 км/ч са само няколко и са незначителен процент от общата дължина на ремонтирания железен път.
Илия Златанов пред Фрог: С пари на Пеевс...
КАЗВАТ УЧИТЕЛКАТА ЛОША - АВТОРОВА ПЕСЕН ...
Колко е голям путинският грездей
КАЗВАТ УЧИТЕЛКАТА ЛОША - АВТОРОВА ПЕСЕН ...
Колко е голям путинският грездей
Няма коментари