Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2014 16:25 - НЕЩО КАТО ИСТИНА, АМА НЕ СЪВСЕМ
Автор: otempora Категория: Технологии   
Прочетен: 2913 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 13.03.2014 16:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
         Назад към: Двадасет въпроса с отговор „НЕ” за железопътния транспорт в България. Част 4
 
         Двадасет въпроса с отговор „НЕ” за железопътния транспорт в България      Част 5            Въпрос № 5: Кога ще стигаме за три часа с железница от София до Бургас?
       На този въпрос на журналиста Красен Бучков, Генералният директор на ДП "НКЖИ" отговаря:
       - Трябва да бъде ясно, че това е свързано както с модернизирането на жп линията София – Бургас, така и със закупуването на нов подвижен състав за БДЖ, който да може да поддържа необходимите скорости.  
       До края на този програмен период на Оперативна програма „Транспорт“ ще завършим модернизацията на част от трасето Пловдив – Бургас. Това ще доведе до намаляване на времето на пътуване с 1 час и 10 минути (в момента средното времепътуване за отсечката е около 4 часа). Работим и по линията Септември – Пловдив, която също ще бъде завършена до края на 2015 г. Това ще доведе до намаляване на времето за пътуване с още 12 минути. (към момента времепътуването е 40 мин., след реализацията на проекта ще бъде 28 мин.)
     За програмен период 2014-2020 инвестициите са насочени към завършване на направлението София-Пловдив-Бургас, което включва реализацията на проектите: „Модернизация на железопътен участък София-Септември“ и „Рехабилитация на железопътен участък Пловдив-Бургас – Фаза 2
“.
http://frognews.bg/news_65240/SHefat_na_jp_infrastrukturata_Sad_za_vandalite_sanktsii_na_punktove_za_metali/           От това интервю става ясно, че до 2020 година ще можем да пътуваме до морето за 3 часа, ако се закупят нови подвижни състави, които ще могат да развият скорости от 160 км/ч и че времепътуването ще се съкрати от Септември до Бургас с 1час и 22минути.
          Много хубава новина! Сърцето ми направо пърха от вълнение... След някакви си само 6 години, ще можем да пътуваме от София до Бургас за три часа... Нямам думи, прегръщам и целувам лаптопа си, че ми донася тази радостна новина.
      Понеже М.Ламбрев /МЛ/ не коментира съкращението на времепътуването след ремонта от Септември до София, проверявам това в сайта на Оперативна програма транспорт /ОПТ/.
            Според сайта на ОПТ времепътуването от София до Пловдив ще се съкрати с 1час 20 минути,

image
а времепъутването от Пловдив до Бургас ще се съкрати с 26 минути. 
  image          Има нещо гнило в изявлението на Ламрев или в информацията на сайта, защото се различават. Според Ламбрев намалението на времепътуването от Пловдив до Бургас ще е 1 час и 10 минути, а според сайта на ОПТ е 26 минути. Хайде сега, няма да ставам дребнав, ще взема най-големите съкращения, които казват МЛ или сайта на ОПТ, а те са: 1ч и 20 минути - от София до Пловдив и 1 час и 10 минути от Пловдив до Бургас. Общото съкращение на времепътуването се получава 2часа и 30 минути.
       Да видим какво казва разписанието за възможно най-бързото времепътуване от София до Бургас към днешна дата: Нарочно разделям отсечката на две, за да извлека най-бързите влакове в двете отсечки и по този начин да получа възможно най-краткото времепътуване към момента:
        От София до Пловдив - 2 часа и 37 минути:
   image
        От Пловдив до Бургас - 5часа и 19 минути.     image         Възможно най-краткото времепътуване по тази жп линия в момента от София до Бургас е: 2часа 37 минути + 5 часа и 19 минути = 7 часа и 56 минути.
        След ремонта минимално възможното времепътуване, дори при приетото съкръщание от 2часа и 30 минути е: 7 часа и 56 минути - 2 часа и 30 минути = 5 часа и 26 минути.
        Ееееее..., какво стана сега?! Даже през 2020 година, след завършване на всички ремонти по тази жп линия и след закупуване на нови подвижни състави, времепътуването от София до Бургас ще бъде 5 часа и 26 минути. Къде ли им се загубиха 2 часа и 30 минути. Питам се, дали в НКЖИ не могат да смятат или лъжат безобразно?! Смятам, че и двете твърдения са верни. Тази лъжа има за цел да оправдае харченето на близо 1,5 милиарда eвро за ремонтите от София до Бургас, при които няма да се постигне никакъв икономически ефект нито за българския нито за европейския данъкоплатец.
       
С други думи, ако смятате някое лято да стигнете от София до Бургас с влак за 3 часа, по жп линията през Пловдив, трябва да знаете, че това ще стане на "куково лято"...
      Предлагам две решения , при които времепътуването от София до Бургас може бъде 3 часа. А именно: да се прекръсти Змейово на София или Бургас и това ще гарантира пътуването от София до Бургас за три часа.


      Решение №
1
image  
      Решение №2
image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. otempora - Когато шефът на железопътната и...
02.03.2014 19:45
Когато шефът на железопътната инфраструктура не се вози на влак, няма и най-малката представа колко е времепътуването от Пловдив до Бургас.
цитирай
2. born - Не зная кога пътуването СФ-Бс ще ...
02.03.2014 21:53
Не зная кога пътуването СФ-Бс ще стане 3 часа, но зная, че освен София в ж.п. инфраструктурата има и други населени места и те имат значително по-голяма нужда от такъв транспорт. Софиянци не ги мисля - имат си коли, имат си и магистрала "Тракия" до Бургас.
цитирай
3. otempora - Така е, но от Видин до Бургас, от Б...
02.03.2014 22:07
Така е, но от Видин до Бургас, от Благоевград до Бургас и от много други места се пътува до София, Пловдив, Стара Загора..., а после до Бургас и обратно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: otempora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 301965
Постинги: 144
Коментари: 128
Гласове: 532