Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2012 20:56 - Очакваме да полетим с железницата към Бургас
Автор: otempora Категория: Новини   
Прочетен: 1741 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.04.2014 16:07


     Представям ви две снимки на полагания в жп линията Пловдив - Бургас баласт.
     Няколко думи за действащите лица по ремонта: Строител СК 13 и ТРЕЙС, Строителен надзор - ВИТО ПРАТО (Италия) и Рубикон инженеринг на С. Вълнаров. Лица извършващи строителен надзор Николай Ангелов и Таньо Гешев, лица контролираци изпълнението от ДП "НКЖИ" Стоян Стоянов и Пламен Митов.
     Изцепки по време на строителството:
     Пламен МитовБаластът е за пресяване, но ние няма да го пресеем.
     Таньо Гешев: След като документите от лабораторията показват, че баластът е добър, аз нищо не мога да направя...
image
      От долната снимка може да видите, че баластът по старата жп линия (в съседство), която предстои да бъде ремонтирана и баластът да се подмени, е по-добър.
image
     Хубаво нещо са инфраструктурните проекти за Консултанти, Супервайзори, Чиновници в дирекция международни проекти - големи заплати, като на мозъчни хирурзи, служебни джипове, ползвани за лични цели, никакви ангажименти, никакви усилия, никакви отговорности и необходимост от знания за строителството. Просто сияеш като слънце от време на време на обекта и подписваш като селски кмет документи с невярно съдържание. Иска се само инженерна магистърска диплома по специалността..., ааааа, всъщност дори това не се иска, защото някои се подписват на документите и без нея... Абе с други думи и тук гъмжи от Калинки.
     Затова и състоянието на пътя е такова - защото много ръководни постове в ДП "НКЖИ" се заемат от полуграмотни в инженерно отношение кадри и при това напълно безотговорни към изпълнението на ремонтите.

      Според твърдението на МТС, до 2020г. ще трябва с влак да се стига от София до Бургас за 3 часа. Боже Господи, прибери лъжците и неграмотниците, да не заблуждават тези дето ги хранят с данъците си! Това наистина е опашата лъжа, тъй като преобладаващата част от линията се ремонтира за скорости около 100-120 км/ч. Отсечките за скорости от 160 км/ч са само няколко и са незначителен процент от общата дължина на ремонтирания железен път.



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: otempora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 302653
Постинги: 144
Коментари: 128
Гласове: 532