Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 19:45 - Български парадокси
Автор: otempora Категория: Новини   
Прочетен: 915 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 08.02.2014 20:19


   Парадоксите в българския политически живот са безкрайни. Нека не говорим за поведението на политическите партии, защото не сме толкова цинични. Нека поговорим за политическото поведение на отделния гражданин.
    Тъй като не съм на нивото на печените политически анализатори, изтъркали телевизора ми с помпозните си речи, ще опростя задачата, за да ви демонстрирам парадоксите в българската политика с поведението на двама души - моето и на шефа ми.
   Аз, като принадлежащ към най-бедняшките слоеве, е нормално да гласувам за представители на партията, която се идентифицира с тези слоеве - БСП. Като представител на новозабогателите капиталисти , моят работодател е нормално да проявява интерес към подкрепата на политическата партия, която стои в дясно.
    В действителност обаче и двамата не го правим. Аз ненавиждам лявата партия заради това, че ограби в едно предишно управление средствата, които родителите ми цял живот бяха кътали за мен и сестра ми, както и част от собствения ми труд. Тези пари отидоха в джобовете на новите капиталисти, пък били една част от тях и социалисти, благодарение на което сега аз съм един от тези безимотни пролетарии и затова никога през живота си не бих гласувал за тези - левите (защото в управлението са леваци, дето ни имат за ахмаци).
    Моят шеф, който с подкрепата на тези същите кредитни... е създал и преуспял в бизнеса си, сега псува от сърце правителството, защото го е взело на мушка и иска промяна на правилата, с които е свикнал. Сега той недоволства, че не знае на кой, колко да плати, за да продължава далаверата и както казва  - тези новите дори не знаят как да си поискат, но ги е страх да вършат и работа, защото може да им потърсят отговорност за всяко нарушение. Затова той предпочита да гласува за предишните...
    Така че ето го парадокса - капиталистът ще гласува за левия кандидат, пролетарият за десния.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: otempora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 301920
Постинги: 144
Коментари: 128
Гласове: 532