Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.09.2020 08:11 - Кинжалното име Любов
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 4339 Коментари: 4 Гласове:
31

Последна промяна: 11.09.2020 08:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Гола жена свири в нощта на старо пиано.
А пианото гледа и акордира се сложно.
Вече награква я вън нейде бялата врана.
Жената не чува, потънала в своя тревожност.
Посяла в клавишите своята нежна нирвана
по един мъж, отвлякъл сърцето й в дън` обичта,
но отключил за нея живот по-наситен и нов,
с които и връщане няма от тази чудна „беда”,
туптяща в сърцaта ни с кинжалното име Любов.
Гола жена, за любим мъж, изпяла навеки страстта.

image



Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maxavier - Гола жена на пиано винаги ще буди ...
11.09.2020 08:51
Гола жена на пиано винаги ще буди мъжката страст. ;-)
цитирай
2. lexparsy -    Няма граници поетичното ти въ...
11.09.2020 11:30
   Няма граници поетичното ти въображения Дела... :-)
   А аз докато се чудя как да коментирам се заразих, и нямах избор да се съпротивлявам на Музата, докато не ми продиктува така:

Клавишите бели
      са пръсти за ласка,
с любовно пиано,
      с начало на драма,
чрез черни диези
      с бемолна украса,
любовта ми обличат,
      а тя гола остана.

Съблечи си тъгата
      от одежди на свян,
чисто гола любов,
      облечи я със музика,
с минорна носталгия,
      с мажорния блян,
за танца с любим,
      в такт божествен на Музата.

   После пак ще го погледна..., защото често не си спомням какво съм писал, и ми е интересно... :-)) Не знам дали и ти имаш такъв проблем?
   Виж Ваня казва, че винаги си харесва написаното,  предполагам и ти. А аз сестро не се понасям вече да пиша безпомощен сарказъм, заразен от хейтъри... :-( На тях и трябва не поезия, а.... нема да казвам, че си мразя въображението сестро... :-)))))

Поздрави и почитания Дела!
   Лекс
цитирай
3. wonder - Гола жена на пиано винаги ще буди ...
11.09.2020 13:34
maxavier написа:
Гола жена на пиано винаги ще буди мъжката страст. ;-)


Винаги! ;)))
цитирай
4. wonder -    Няма граници поетичното ти въ...
11.09.2020 13:38
lexparsy написа:
   Няма граници поетичното ти въображения Дела... :-)
   А аз докато се чудя как да коментирам се заразих, и нямах избор да се съпротивлявам на Музата, докато не ми продиктува така:

Клавишите бели
      са пръсти за ласка,
с любовно пиано,
      с начало на драма,
чрез черни диези
      с бемолна украса,
любовта ми обличат,
      а тя гола остана.

Съблечи си тъгата
      от одежди на свян,
чисто гола любов,
      облечи я със музика,
с минорна носталгия,
      с мажорния блян,
за танца с любим,
      в такт божествен на Музата.

   После пак ще го погледна..., защото често не си спомням какво съм писал, и ми е интересно... :-)) Не знам дали и ти имаш такъв проблем?
   Виж Ваня казва, че винаги си харесва написаното,  предполагам и ти. А аз сестро не се понасям вече да пиша безпомощен сарказъм, заразен от хейтъри... :-( На тях и трябва не поезия, а.... нема да казвам, че си мразя въображението сестро... :-)))))

Поздрави и почитания Дела!
   Лекс


Чудно си се вдъхновил! ;)))
Аплодисменти!
Не знам коя е Ваня, но явно си е самодостатъчна.
Хейтърите ги наказвай с любов и доброта - тогава се гърчат от безсилие в собствен жлъчен сос.
Безграничното е най-хубаво! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15166827
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194026
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031